Spartoo utilizează cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența dvs de navigare pe site-ul nostru.Prin utilizare și navigare pe acest Website acceptați utilizarea acestora pentru a stabili statistici de vizite sau pentru a vă oferi oferte personalizate, sau pentru anunțuri publicitare direcționate. Doriți dvs mai multe detalii ? Doriți dvs Setarea cookie-urilor ?

Întrebări frecvente: Dvs. întrebați, noi răspundem

Cum efectuez o comandă?

Alegeți modelele dorite: Spartoo.ro vă propune diferite posibilități de căutare:
  • Selectare rapidă a modelelor după criteriile dvs.: Introduceți direct cuvintele-cheie pentru căutare (culoare, mărime, preț etc...) sau utilizați numeroasele filtre puse la dispoziția dvs.
  • Căutare cu două intrări:
    Vizitați categoriile noastre de produse în funcție de gusturile dvs.: descoperiți brandurile care se potrivesc stilului dvs.
    Selectați brandul dvs. preferată: descoperiți modelele „fierbinți” ale momentului în spațiul dedicat fiecărui brand.
  • Top 5 al celor mai vândute articole:
    Descoperiți primele 5 articole în topul vânzărilor realizate pe Spartoo.ro pentru fiecare categorie și fiecare brand. Ați ales modelul? Selectați mărimea dvs. din fișa produsului aferentă modelului respectiv, apoi faceți clic pe „Adăugare” pentru a pune produsul în coș. După ce ați terminat cumpărăturile faceți clic pe „Comandați” și parcurgeți conform indicațiilor de pe ecran cele patru etape ale procedurii de comandă:
    Dacă nu sunteți autentificat(ă), vi se va cere să vă autentificați cu adresa dvs. de e-mail și parola. Dacă nu aveți un cont client, vi se va cere să creați unul.
    Informații livrare: Consultați conținutul comenzii dvs. și adresa de livrare.
    Informații plată : Alegeți modalitatea de plată și tipul de livrare dorit, precum și adresa de facturare. Lăsați-ne un comentariu.
    Confirmare: Introduceți informațiile pentru plată.
    Sfârșit: Procedura este încheiată. În curând veți primi un e-mail cu numărul dvs. de comandă și conținutul comenzii.

Cum știu dacă a fost înregistrată cu succes comanda mea?

După validarea comenzii dvs. online, Spartoo.ro vă trimite un e-mail de confirmare cu numărul dvs. de comandă. Urmăriți în orice moment stadiul de avansare al comenzii dvs. accesând rubrica Comenzile mele din contul dvs. Spartoo.ro. Vă vom informa prin e-mail cu privire la diferitele etape parcurse de coletul dvs.

Cum pot să modific sau să anulez comanda?

Pentru a avea acces la opțiunile de modificare sau anulare a comenzii, vă rugăm să faceți clic pe acest link. Veți putea modifica adresa dvs. de livrare sau mărimea produselor sau veți putea anula comanda dacă aceasta este în așteptare pentru pregătire
În cazul în care comanda dvs. a fost deja expediată, nu mai poate fi efectuată nicio modificare.
Se reamintește că aveți posibilitatea să vă exercitați dreptul de răzgândire pentru toate articolele cumpărate pe site-ul SPARTOO; consultați Condițiile generale de vânzare pentru a cunoaște modalitățile prin care puteți face acest lucru.

În cât timp și la ce preț îmi primesc coletul la domiciliu?

Termenele de livrare indicate utilizează ca referință data comenzii și sunt exprimate în zile lucrătoare (sâmbăta, duminica și zilele de sărbătoare nu sunt luat în considerare la calcularea termenului de livrare). În cazuri de forță majoră, Spartoo nu își asumă răspunderea pentru întârzierea livrării.

Livrare la domiciliu UPS STANDARD:
Termen: 4-5 zile lucrătoare
Costul livrării: Gratuit

Livrare la domiciliu EXPRESS (UPS EXPRESS):
Termen:1-2 zile lucrătoare (sâmbăta,duminica și zilele de sărbătoare nu sunt luate în considerare)
Prețuri UPS Express: Până la 4 produse- 70 Lei Începând de la 5 produse- 116 Lei


Pot să solicit livrarea într-un alt loc în afară de domiciliu?

Informațiile de mai jos sunt valabile pentru toate produsele.

Cum efectuez urmărirea coletului?

După ce coletul dvs. a fost expediat, Spartoo.ro vă trimite un e-mail cu un link, care vă permite să urmăriți diferitele etape de livrare a coletului dvs.
Faceți clic pe acest link și veți fi redirecționat automat pe site-ul curierului pe care l-ați ales. Veți putea vedea unde se află coletul dvs.

Nu mi-am primit coletul... ce pot să fac?

Coletele expediate de Spartoo.ro beneficiază toate de un sistem de trasabilitate care permite urmărirea livrării. Spartoo.ro vă trimite un e-mail în momentul expedierii comenzii dvs., pentru a vă furniza un urmărire comandă care vă permite să urmăriți livrarea coletului dvs. Prima etapă pentru a cunoaște stadiul de avansare al livrării dvs. este să consultați linkul furnizat de Spartoo.ro pentru a afla unde se află coletul dvs.

- În cazul în care coletul dvs. este în curs de livrare și termenul maxim de livrare comunicat de Spartoo.ro nu a fost depășit: vă invităm să aveți răbdare până la livrarea comenzii dvs.
- În cazul în care coletul dvs. nu apare ca fiind în curs de livrare sau dacă termenul maxim de livrare comunicat de Spartoo.ro a fost depășit, vă invităm să contactați serviciul nostru clienți. serviciul nostru clienți.

Țările în care face livrări Spartoo.ro

Lista țărilor în care se fac livrări
  • România

Ce este contul SPARTOO.RO?

Cum îmi creez contul pe Spartoo.ro?

Pentru a deschide un cont:
Faceți clic pe Contul meu în partea dreaptă-sus a ecranului dvs. pe pagina de pornire. Urmați apoi procedura, completând formularul din spațiul „sunt un client nou”. Dacă întâmpinați dificultăți, nu ezitați să contactați serviciul nostru de relații clienți, care vă va răspunde în cel mai scurt timp posibil.

Cum îmi recuperez numele de utilizator și parola?

Dacă v-ați uitat parola care vă permite să vă autentificați, faceți clic pe „contul meu” în partea dreaptă-sus a ecranului, apoi faceți clic pe Ați uitat parola. Vă va fi trimisă automat o parolă nouă la adresa dvs. de e-mail.

Cum pot să vă contactez?

Aveți o întrebare? Aveți nevoie de o informație? Serviciul clienți Spartoo.ro este la dispoziția dvs.:
  • Call center-ul nostru vă pune în legătură cu un specialist care răspunde la toate întrebările dvs., la numărul 031.630.09.72 (costul unui apel local), de luni până vineri între orele 10:00-18:00.
  • De asemenea, ne puteți contacta făcând clic pe Serviciu clienți pentru a ne lăsa un mesaj.

Garanția celui mai mic preț

Dacă, după ce ați cumpărat un produs de pe site-ul nostru, găsiți o ofertă echivalentă la un preț mai mic, cu taxele de transport incluse, pe un alt site web român care dispune de un sistem de plată online, SPARTOO vă rambursează de 2 ori diferența de preț.
  • Rambursarea diferenței de preț este supusă îndeplinirii simultane a următoarelor condiții:
    - Prețul semnalat ca fiind mai mic trebuie să includă taxele de transport,
    - Prețul semnalat ca fiind mai mic nu trebuie să beneficieze de nicio ofertă promoțională deosebită și,
    - Condițiile de livrare trebuie să fie identice (articol în stoc, expediere cel mai târziu în ziua următoare datei comenzii, propunerea a cel puțin o livrare gratuită pe site) și,
    - Articolul trebuie să fie identic: nou, aceeași marcă, același model, același material, aceeași culoare și,
    - Trebuie să fie disponibil pe site-ul pe care este oferit la un preț mai mic în mărimea și culoarea achiziționată de client și,
    - Oferta trebuie să fie făcută de un site de drept românesc, în Lei și,
    - Plata trebuie să se facă printr-un sistem de plată online,
    - Oferta este limitată la o rambursare pe persoană și pe articol achiziționat pe Spartoo.ro

    Sunt excluse de la Garanția celui mai mic preț:
    - produsele în curs de scoatere de pe stoc sau aflate la reducere
    - produsele vândute pe site-urile de licitații sau de anunțuri de mică publicitate sau vitrinele online sau site-urile de vânzări private de tip vitrină online
    - produsele vândute și expediate de partenerii noștri comerciali
    - livrările în afara României

    Modalitate de exercitare a Garanției celui mai mic preț
    În termen de 5 zile de la efectuarea achiziției, trebuie să transmiteți o cerere către Spartoo utilizând formularul de contact pentru Serviciul clienți și respectând procedura următoare:
    - indicarea în mesaj a numărului de comandă Spartoo
    - transmiterea adresei URL a site-ului pe care articolul este vândut la un preț mai mic, precum și a adresei URL a fișei produsului în cauză.
    Dacă sunt îndeplinite toate condițiile de mai sus și după expirarea termenului legal de răzgândire și confirmarea de către client că intenționează să păstreze articolul vizat, Spartoo se angajează să vă ramburseze de 2 ori diferența de preț.
    Rambursarea se va face în contul dvs. de client, printr-o modalitate de plată la alegerea Spartoo. Aceasta se va face în termen de maximum 30 de zile.

Cum funcționează invitațiile către prieteni?

Este suficient ca persoana invitată de dvs. să indice adresa dvs. de e-mail în momentul înscrierii pe Spartoo.ro. De asemenea, vă puteți invita prietenii pe site completând formularul din rubrica Invitații către prieteni din partea dreaptă-sus a contului dvs. de client.
La prima comandă a persoanei invitate de dvs., câștigați 45 de Lei. O comandă va fi luată în calcul după o perioadă de validare de 30 de zile, dacă valoarea ei este mai mare de 230 de Lei și niciun produs din acea comandă nu este returnat. Persoana invitată de dvs. câștigă, de asemenea, 45 de Lei la prima sa comandă.
Puteți să invitați până la 100 de persoane și să câștigați până la 4660 de Lei. Câștigurile sunt emise sub formă de cecuri-cadou valabile 1 an și utilizabile la o comandă viitoare. Puteți să cumulați câștigurile și să solicitați vărsarea cecului-cadou din momentul în care aveți cel puțin 90 de Lei câștigați.

Cum funcționează programul de fidelitate?

Pentru fiecare comandă efectuată de dvs., SPARTOO.RO vă oferă puncte de fidelitate.
Pentru o comandă de 460 de Lei = 200 puncte de fidelitate=8 Lei
Fiecare punct are valoarea de 0,50 Lei
Numărul de puncte de fidelitate atribuite fiecărui produs este indicat în fișa sa. Toate cumpărăturile dvs. vă aduc puncte!

La fiecare nouă comandă, contul dvs. de client este creditat cu punctele de fidelitate corespunzătoare în termen de 30 de zile, fiind excluse articolele returnate. Puteți să consultați totalul dvs. de puncte în orice moment. Este suficient să vă autentificați, făcând clic pe link-ul Contul meu din partea de sus a site-ului nostru. Punctele dvs. de fidelitate au o durată de valabilitate de 12 luni.

Din momentul în care ați acumulat minimum 500 de puncte, veți putea să solicitați vărsarea comisionului de fidelitate și să îl deduceți din comanda dvs. viitoare.

Pot să îmi păstrez coșul de cumpărături de la o vizită la alta?

Ați ales produsele dar nu doriți să validați imediat comanda? Nicio grijă! Dacă produsul este încă disponibil, veți regăsi coșul dvs. de cumpărături și articolele selectate cu ocazia următoarei dvs. vizite.

Unde găsesc informațiile tehnice despre un produs?

În timp ce navigați pe site, faceți clic pe produsele dorite: veți avea astfel posibilitatea să vedeți modelul în 3D. În dreptul acestuia va apărea o descriere care vă va informa cu privire la caracteristicile și compoziția produsului.
De asemenea, vă este pus la dispoziție un ghid de întreținere, care să vă ajute să vă îngrijiți corect articolele de încălțăminte: https://www.spartoo.ro/ghid_întreținere.php

Cum știu dacă articolul dorit este disponibil?

Produsele prezentate pe Spartoo.ro corespund cu stocurile disponibile. Cu toate acestea, se poate întâmpla ca modelul pe care îl doriți să fie momentan nedisponibil în mărimea dvs. Numai mărimile disponibile sunt propuse. Dacă nu găsiți mărimea dvs., puteți să solicitați să fiți informat când va fi disponibilă, făcând clic pe „Anunță-mă când mărimea mea este din nou disponibilă”. Vă vom informa prin e-mail.

Ce varietate de produse îmi oferă Spartoo.ro?

Spartoo.ro vă propune o mare varietate de branduri apreciate și recunoscute. Obiectivul nostru este să propunem în permanență mărci și modele de încălțăminte în pas cu moda: pantofi sport, balerini , mocasini, pantofi clasici, șlapi, sandale , cizme... și chiar papuci!!!

Care sunt modalitățile de plată?

Alegeți modalitatea de plată dorită pe pagina „Informații plată” atunci când efectuați comanda. Plățile acceptate pe Spartoo.ro sunt următoarele:
  • Plata cu card bancar VISA sau MASTERCARD
  • Plata prin Paypal
  • Plata cu cec-cadou Spartoo.ro
  • Ramburs , Plată la livrare (contra cost ,14 Lei)

Plata online este securizată?

Faceți-vă cumpărăturile fără griji pe Spartoo.ro, având garanția securității maxime! Spartoo.ro acordă toată atenția aspectelor de securitate a plăților efectuate pe internet. Datele dvs. bancare sunt transmise serverului nostru în formă criptată prin protocol SSL (Secure Socket Layer) și sunt transferate într-un mediu complet securizat la banca noastră, CIC. Acestea nu sunt în niciun caz păstrate.

Cum pot să utilizez cecul meu cadou sau bonul meu de reducere Spartoo.ro?

Există 3 etape pentru utilizarea cecului dvs. cadou/bonului dvs. reducere începând cu următoarea dvs. comandă:
  • Selectați articolele dorite și puneți-le în coșul de cumpărături
  • Plasați comanda
  • Pe pagina „Plată”, introduceți codul cecului-cadou/bonului de reducere în caseta prevăzută în acest scop.
Dacă valoarea cecului dvs. cadou este mai mare decât valoarea comenzii dvs., soldul este depus în contul dvs. de cecuri-cadou. Acesta vă va fi propus automat cu ocazia unei comenzi viitoare, pe pagina de „Plată”.
Dacă valoarea cecului dvs. cadou este mai mică decât valoarea cumpărăturilor dvs., va trebui să completați plata prin card bancar.

Codul meu promoțional nu funcționează: ce pot să fac?

Verificați cu atenție termenul de valabilitate al codului dvs. promoțional:
  • Bonurile de reduceri sunt valabile 3 luni.
  • Cecurile-cadou sunt valabile 1 an.
  • De asemenea, vă rugăm să faceți distincția între litere majuscule și minuscule și să introduceți codul fără spații.
  • În cazul în care codul funcționează, va fi afișat un mesaj prin care veți fi informat că a fost luat în calcul cuponul dvs.
  • Codurile nu sunt cumulabile: dacă dețineți mai multe, numai unul dintre acestea va putea fi utilizat pentru plata comenzii.

TVA-ul este inclus în preț?

Prețurile indicate pe paginile produselor și în coșul de cumpărături sunt prețuri cu toate taxele incluse (TTI), conform cotei TVA în vigoare în România.

Pentru mai multe detalii, consultați Condiții generale de vânzare

Care sunt condițiile pentru efectuarea unui retur?

Informațiile de mai jos sunt valabile pentru toate produsele.
Toate articolele cumpărate pe site-ul Spartoo.ro pot fi schimbate sau contravaloarea lor poate fi rambursată sau pot beneficia de termenul de răzgândire. Termenul maxim în care clientul poate solicita schimbarea sau rambursarea este de 30 de zile de la data primirii articolului sau articolelor, iar pentru exercitarea dreptului de răzgândire în termenul este de 14 zile de la data primirii articolului sau articolelor. Returnarea articolului sau articolelor în acest termen trebuie să respecte în mod obligatoriu procedura descrisă mai jos:
Pentru a fi acceptate, returnările trebuie să îndeplinească următoarele caracteristici:
- Produsele nu trebuie să fi fost purtate niciodată la exterior,
- Produsele trebuie să fie în stare nouă,
- Produsele returnate trebuie să corespundă cu produsele livrate,
- Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul lor original, aflat în stare bună (cutiile de încălțăminte nu trebuie să fie lipite cu scotch) și totul trebuie să fie introdus într-un colet bine închis,
- Produsele trebuie să fie returnate în termen de 30 de zile de la primirea comenzii,
- Ambalajele goale vor determina refuzarea oricărei schimbări sau rambursări,
- Trebuie respectată procedura de mai jos
- Este important să respectați procedura de returnare, a cărei prime etape constă în transmiterea unei cereri de returnare din contul de client.
- Prelucrarea returnării se face în termen de 7-10 zile lucrătoare.

Cine plătește costul transportului de retur?

Informațiile de mai jos sunt valabile pentru toate produsele.
  • Pentru Romania: returnare gratuită prin UPS. Pentru toate celelalte modalități de returnare, costurile revin în sarcina clientului.

Cum pot să returnez produsul/-ele?

Doriți să returnați un articol? Este simplu, rapid și gratuit

Connectectati-va-va la contul dumneavoastra si completati formularul de returnare.

Imprimati eticheta de returnare.

Pregatiti-va pachetul si lipiti eticheta de returnare pe pachet.

Apelati UPS si fixati o intalnire penrtu preluarea coletului.

In functie de alegerea dumneavoastra , schimbam sau rambursam !

* Procedura de retur valabilă în România, pentru orice altă țară, consultați contul dvs .
Toate articolele cumpărate pe site-ul Spartoo.ro pot fi schimbate sau contravaloarea lor poate fi rambursată.
Termenul maxim în care clientul poate solicita schimbarea sau își poate exercita dreptul de răzgândire este de 30 de zile de la data primirii articolului sau articolelor.
Returnarea articolului sau articolelor în acest termen trebuie să respecte în mod obligatoriu procedura descrisă mai jos pentru țara dvs.:

1. Procedura de returnare a produselor Spartoo
Etapa 1: Cont client
Conectați-vă la contul dvs. spartoo.ro cu adresa dvs. de e-mail și parola și mergeți la rubrica Returnările mele pentru a completa formularul de cerere de returnare.

Etapa 2: Obținerea etichetei
Veți primi un e-mail cu un link de unde veți putea imprima eticheta de transport.


Etapa 3: Depunerea coletului la transportator
Depuneți coletul dvs. la un punct de lucru din rețeaua transportatorului selectat.
Păstrați cu grijă dovada depunerii coletului.

Ce este un produs partener?

Un produs partener este un articol vândut de un comerciant profesionist prin intermediul site-ului spartoo.ro. Toți comercianții sunt calificați și sunt selectați cu grijă de către Spartoo pentru calitatea produselor și serviciilor lor. Beneficiați de securitate deplină la plată și de servicii de cea mai bună calitate la realizarea cumpărăturilor dvs.

Produsele sunt marcate prin pictograma „Produs Partener” pe pagina produsului. De asemenea, aveți posibilitatea să filtrați produsele în funcție de comerciant („Spartoo” sau „Produse Partenere” sau „Toți comercianții”).

Linkurile disponibile în fișa produsului vă permit să consultați informațiile cu privire la Comerciant, Politica de livrare și Politica de returnare a acestuia.

Care sunt condițiile de plată, livrare și returnare pentru produsele partenere?

Plată
Puteți plăti prin card bancar sau Paypal. Plățile sunt securizate și sunt gestionate în totalitate de Spartoo. Atunci când cumpărați un Produs Partener, informațiile dvs. de plată nu sunt niciodată transmise Comerciantului.
Livrare și returnare
Politicile de livrare și de returnare sunt prezentate pe pagina produsului. Puteți face clic pe linkurile cu privire la livrare și returnare de pe această pagină pentru informații suplimentare.

Depunem eforturi pentru a prezenta parteneri care propun aceleași servicii de livrare gratuită și returnare gratuită oferite de Spartoo. Cu toate acestea, partenerii sunt liberi să își stabilească propriul tarif de livrare și să propună sau nu returnarea gratuită.

Livrarea produselor partenere nu este posibilă în Departamentele și colectivitățile de peste mări.

Cum se face livrarea pentru un produs partener?

După ce efectuați comanda pe Spartoo.ro, comerciantul Partener este invitat să vă expedieze comanda în decurs de 48 h.

După ce comanda dvs. a fost expediată, primiți un e-mail în care găsiți denumirea societății care va asigura livrarea și numărul de urmărire al coletului, pus la dispoziție de curier. Veți putea să intrați pe site-ul curierului pentru a vă urmări livrarea.

Cum se face returnarea pentru un produs partener?

Returnarea produselor achiziționate de la un comerciant partener este posibilă, cu respectarea termenului limită de returnare. Acest termen este specificat în politica de returnare de pe pagina produsului.

Pentru a efectua cererea de returnare, trebuie să vă conectați la contul dvs. de pe site-ul spartoo.com și să accesați rubrica returnările mele.

Returnarea se face pe cheltuiala dvs. Veți primi un e-mail cu adresa de returnare la care trebuie să trimiteți produsul și un cod de returnare pe care trebuie să îl copiați pe o foaie de hârtie pe care o veți introduce în interiorul coletului.

După primirea produsului dvs., comerciantul va valida rambursarea, iar Spartoo vă va restitui valoarea produsului.
PAGINA DE ÎNTÂMPINARE | BRANDURI | GENȚI | ACCESORII | NOUTĂȚI | OFERTE BUNE | MĂRIMI MARI | TENDINȚE
Cine este SPARTOO ? | Întrebări Frecvente | Avantaje | Condiții generale de vânzare | Mențiuni Juridice | *Condițiile ofertelor actuale | Politica privind protecția datelor | Contact

Spartoo FR
Spartoo UK
Spartoo IT
Spartoo ES
Spartoo DE
Spartoo BE2
Spartoo BE
Spartoo LU
Spartoo CH
Spartoo AT
Spartoo BG
Spartoo GR
Spartoo CY
Spartoo CZ
Spartoo DK
Spartoo EE
Spartoo FI
Spartoo HU
Spartoo IE
Spartoo LV
Spartoo LT
Spartoo MT
Spartoo HR
Spartoo NL
Spartoo PL
Spartoo PT
Spartoo RO
Spartoo SK
Spartoo SI
Spartoo SE
Spartoo CN
TOOPOST