Gestionarea preferințelor pentru cookie-uri
Spartoo folosește cookie-uri care sunt strict necesare pentru funcționarea site-ului web, precum și pentru personalizarea conținutului și analiza traficului. Partenerii noștri folosesc cookie-uri pentru a afișa reclame personalizate în funcție navigării și a profilului d-voastră. Dacă faceți clic pe „Acceptați și închideți toate” mai jos, vă puteți modifica preferințele în orice moment în contul dvs de client.Dacă dați click pe „Refuzați totul”, doar cookie-urile strict necesare vor fi utilizate pentru funcționarea site-ului.

Întrebări frecvente: Întrebați, noi răspundem

Cum efectuez o comandă?

Alegeți modelele dorite: Spartoo.ro vă propune diferite posibilități de căutare:
  • Selectarea rapidă a modelelor după criteriile d-voastră.: Introduceți direct cuvintele-cheie pentru căutare (culoare, mărime, preț etc...) sau utilizați numeroasele filtre disponibile.
  • Căutare cu două căi de acces:
    Vizitați categoriile noastre de produse în funcție de gusturile d-voastră.: descoperiți brandurile care se potrivesc stilului d-voastră
    Selectați brandul preferat: descoperiți modelele „trendy” ale momentului în filtru dedicat fiecărui brand.
  • Top 5 la cele mai vândute articole:
    Descoperiți primele 5 articole în topul vânzărilor realizate la Spartoo.ro pentru fiecare categorie și fiecare brand. Ați ales modelul? Selectați mărimea d-voastră din fișa produsului aferentă modelului respectiv, apoi faceți clic pe „Adăugați” pentru a adăuga produsul în coș. După ce ați terminat cumpărăturile faceți clic pe „Comandați” și urmați instrucțiunile conform indicațiilor celor patru etape ale procedurii de comandă:
    Dacă nu sunteți autentificat(ă), vi se va solicita să vă autentificați cu adresa de e-mail și parola. Dacă nu aveți un cont client, vi se va cere să creați un cont de client.
    Informații livrare: Consultați recapitulativul comenzii plasate și adresa de livrare.
    Informații plată : Alegeți modalitatea de plată și tipul de livrare dorit, precum și adresa de facturare. Lăsați-ne un comentariu.
    Confirmare: Introduceți informațiile pentru plată.
    Final: Procedura este acum încheiată. În curând veți primi un e-mail cu numărul de comandă și conținutul comenzii.

Cum știu dacă a fost înregistrată cu succes comanda mea?

După validarea comenzii plasate online, Spartoo.ro vă va trimite un e-mail de confirmare cu numărul de comandă. Urmăriți în orice moment stadiul de avansare al comenzii plasate accesând rubrica Comenzile mele din contul Spartoo.ro. Vă vom informa prin e-mail cu privire la diferitele etape parcurse de coletul dumeavoastră.

Cum pot să modific sau să anulez comanda?

Pentru a avea acces la opțiunile de modificare sau anulare a comenzii, vă rugăm să faceți clic pe acest link. Veți putea modifica adresa de livrare sau mărimea produselor sau veți putea anula comanda dacă aceasta este în statutul așteptare pentru pregătire
În cazul în care comanda a fost deja expediată, nu mai poate efectua nici o modificare.
Se reamintește faptul că aveți posibilitatea să vă exercitați dreptul de retractare pentru toate articolele cumpărate pe site-ul SPARTOO; consultați Condițiile generale de vânzare ).

În cât timp și la ce preț îmi primesc coletul la domiciliu?

Termenele de livrare indicate utilizează ca referință data comenzii și sunt exprimate în zile lucrătoare (sâmbăta, duminica și zilele de sărbătoare nu sunt luate în considerare la calcularea termenului de livrare). În cazuri de forță majoră, Spartoo nu își asumă răspunderea pentru întârzierea livrării.

Pentru Produsele Partenere, clientul trebuie să consulte condițiile generale de vânzare ale Partenerului în ceea ce privește politica de livrare.
Livrare la domiciliu UPS STANDARD:
Termen: 5-7 zile lucrătoare
Costul livrării: Gratuit

Livrare la domiciliu EXPRESS (UPS EXPRESS):
Termen: 1-2 zile lucrătoare (sâmbăta, duminica și zilele de sărbătoare nu sunt luate în considerare)
Prețuri UPS Express: Până la 4 produse - 70 Lei Începând de la 5 produse - 116 Lei


Pot să solicit livrarea într-un alt loc în afară de domiciliu?

Informațiile de mai jos sunt valabile pentru toate produsele , cu excepția „produselor partenere”. „Produsele partenere” beneficiază de propriile condiții de livrare și returnare (detalii pe fișele de produse).

Cum urmăresc expediția coletului?

După ce coletul cu comanda a fost expediat,Spartoo.ro vă va trimite un e-mail cu un link, care vă permite să urmăriți diferitele etape de livrare a coletului d-voastră.
Faceți clic pe acest link, veți fi redirecționat automat către site-ul curierului ales. Veți verifica verifica și vizualiza statutul coletului.

Nu mi-am primit coletul... ce pot să fac?

Coletele expediate Spartoo.ro beneficiază toate de un sistem de tracking care permite urmărirea livrării. Spartoo.ro vă va trimite un e-mail în momentul expedierii comenzii plasate, pentru a vă furniza un link de tracking urmărire comandă care vă permite urmărirea coletului d-voastră. Prima etapă pentru a cunoaște statutul livrării este să consultați linkul furnizat de Spartoo.ro pentru a afla unde se află coletul cu comanda.

- În cazul în care coletul este în curs de livrare și termenul maxim de livrare comunicat de Spartoo.ro nu a fost depășit: vă invităm să aveți răbdare până la livrarea comenzii dumneavostră.
- În cazul în care coletul nu apare ca fiind în curs de livrare sau dacă termenul maxim de livrare comunicat de către Spartoo.ro a fost depășit, vă invităm să contactați serviciul nostru clienți. serviciul nostru clienți.

Țările livrate de Spartoo.ro

Lista țărilor în care se fac livrări
  • România

Ce este contul SPARTOO.RO?

  • Contul Spartoo.ro ne permite să avem informațiile necesare pentru prelucrarea comenzilor plasate. Aveți libertate absolută în ceea ce privește datele cu caracter personal: le puteți modifica din contul de client. sau puteți solicita ștergerea lor trimițând un e-mail la dpo@spartoo.ro
  • Accesați contul de client pentru:
    Consultarea și modificarea informațiilor dumneavoastră.
    Consultarea și modificarea >adreselor de livrare
    Modificarea parolei
    Abonarea la newsletter
    Urmărirea Contului de recomandare către prieteni
    UrmărireaContului Cecuri-Cadou
  • Contul vostru de la Spartoo.ro vă va permite de asemenea să vă urmăriți comenzile și returnările online.
  • Veți putea participa la rubricile de la Spartoo.ro : invitații către prieteni, recenzii, declarații, etc…

Cum îmi creez contul pe Spartoo.ro?

Pentru a crea un cont:
Faceți clic pe Contul meu în partea dreaptă-sus a ecranului de pe pagina de pornire. După care urmați procedura, completând formularul din rubrica „sunt client nou”. Dacă întâmpinați dificultăți, nu ezitați să contactați serviciul nostru de relații cu clienții, care vă va răspunde în cel mai scurt timp posibil.

Cum îmi găsesc numele de utilizator și parola?

Dacă v-ați uitat parola care vă permite să vă autentificați, faceți clic pe „contul meu” în partea dreaptă de sus a ecranului, apoi faceți clic pe V-ați uitat parola ?. Veți primi un e-mail unde puteți reseta o nouă parolă.

Cum pot să vă contactez?

Aveți o întrebare? Aveți nevoie de o informație? Serviciul clienți Spartoo.ro vă stă la dispoziție:
  • Call center-ul nostru vă pune în legătură cu un specialist care răspunde la toate întrebările d-voastră, la numărul 031.630.09.72 (costul unui apel local), de luni până vineri între orele 10:00-18:00.
  • De asemenea, ne puteți contacta făcând clic pe Serviciul clienți pentru a ne lăsa un mesaj.

Garanția celui mai mic preț

Dacă, după ce ați cumpărat un produs pe site-ul nostru, găsiți o ofertă echivalentă la un preț mai mic, cu taxele de transport incluse, pe un alt site web românesc care dispune de un sistem de plată online, SPARTOO vă rambursează de 2 ori diferența de preț.
  • Rambursarea diferenței de preț este supusă îndeplinirii simultane a următoarelor condiții:
    - Prețul semnalat ca fiind mai mic trebuie să includă taxele de transport,
    - Prețul semnalat ca fiind mai mic nu trebuie să beneficieze de nici o ofertă promoțională specială ,
    - Condițiile de livrare trebuie să fie identice (articol în stoc, expediere cel mai târziu în ziua următoare datei comenzii, propunerea a cel puțin o livrare gratuită pe site) ,
    - Articolul trebuie să fie identic: nou, același brand, același model, același material, aceeași culoare, ,
    - Trebuie să fie disponibil în mărimea, culoarea, dimensiunea achiziționată de client pe site-ul pe care este oferit la un preț mai mic,
    - Oferta trebuie să fie făcută de un site de drept românesc, în Lei ,
    - Plata trebuie să se facă printr-un sistem de plată online,
    - Oferta este limitată la o rambursare pe persoană și pe articol achiziționat la Spartoo.ro

    Sunt excluse de la Garanția celui mai mic preț:
    - produsele de destocare sau la reducere în solduri
    - produsele vândute pe site-urile de licitații sau de anunțuri de mică publicitate sau vitrinele online sau site-urile de vânzări private de tip vitrină online
    - produsele vândute și expediate de partenerii noștri comerciali
    - livrările în afara României

    Modalitate de exercitare a Garanției celui mai mic preț
    În termen de 5 zile de la efectuarea achiziției, trebuie să transmiteți o cerere către Spartoo utilizând formularul de contact pentru Serviciul clienți și respectând procedura următoare:
    - menționarea în mesaj a numărului de comandă Spartoo
    - transmiterea adresei URL a site-ului unde articolul este vândut la un preț mai mic, precum și a adresei URL a paginii și fișei produsului în cauză.
    Dacă sunt îndeplinite toate condițiile de mai sus și după expirarea termenului legal de retractare și confirmarea de către client că intenționează să păstreze articolul în cauză, Spartoo vă va rambursa de 2 ori diferența de preț.
    Rambursarea se va efectua în contul de client, printr-o modalitate de plată aleasă de către Spartoo. Aceasta se va efectua în termen de maximum 30 de zile.

Cum funcționează invitațiile către prieteni?

Este suficient ca persoana invitată să indice adresa d-voastră de e-mail în momentul înscrierii pe site-ul Spartoo.ro. De asemenea, vă puteți invita prietenii pe site completând formularul din rubrica Invitații către prieteni din partea dreaptă de sus a contului de client.
La prima comandă a persoanei invitate, câștigați 45 de Lei. O comandă va fi contabilizată după o perioadă de validare de 30 de zile, dacă valoarea ei este mai mare de 230 de Lei și nici un produs din această comandă nu a fost returnat. Persoana invitată de d-voastră câștigă, de asemenea, 45 de Lei la prima sa comandă.
Puteți să recomandați până la 100 de persoane și să câștigați până la 4660 de Lei. Câștigurile sunt emise sub formă de cecuri-cadou valabile 1 an și utilizabile la comada următoare. Puteți să combinați câștigurile și să solicitați plata cecului-cadou începând de la suma de 90 de Lei de câștig.

Cum funcționează programul de fidelitate?

Pentru fiecare comandă plasată,SPARTOO.RO vă oferă puncte de fidelitate.
46 de lei de achiziție = 2 puncte de fidelitate=8 Lei
Fiecare punct are valoarea de 0,50 Lei
Numărul de puncte de fidelitate atribuite fiecărui produs este indicat în fișa sa. Toate cumpărăturile vă aduc câștig în puncte!

Cu fiecare nouă comandă, contul de client este creditat cu punctele de fidelitate corespunzătoare în termen de 30 de zile, cu excepția articolele returnate. Puteți să consultați totalul de puncte în orice moment. Este suficient să vă autentificați, făcând clic pe link-ul Contul meu din partea de sus a site-ului nostru. Punctele de fidelitate au o durată de valabilitate de 12 luni.

Din momentul în care ați acumulat minimum 500 de puncte, veți putea să solicitați plata comisionului de fidelitate și să îl deduceți la comanda următoare .

Pot să îmi păstrez coșul de cumpărături de la o vizită la alta?

Ați ales produsele dar nu doriți să validați imediat comanda? Nici o grijă! Dacă produsul este încă disponibil în stoc, veți regăsi în coș și articolele selectate cu ocazia următoarei vizite.

Serviciul Premium

SPARTOO.RO vă propune să vă abonați la Serviciul Premium.
Serviciul Premium este un serviciu contra cost pe o perioadă de 12 luni, care trebuie achitat în momentul înscrierii. Dacă doriți să beneficiați în continuare de avantajele acestui abonament după trecerea celor 12 luni, va trebui să reînnoiți abonamentul pe site pentru încă o perioadă suplimentară de 12 luni, plătind din nou acest abonament.
Avantajele abonamentului la Serviciul Premium nu se aplică în cazul produselor partenere, notificate cu pictograma „Produse Partenere”

Avantajele Serviciului Premium sunt următoarele:

  • România:

- 10% reducere imediată la toate articolele cu excepția reducerilor în solduri.
- 5% reducere imediată la toate articolele pe perioada reducerilor în solduri.
- Plată la livrare fără costuri suplimentare.
- Oferte exclusive: reduceri suplimentare în zilele rezervate clienților Premium.


  • România:

- 10% reducere imediată la toate articolele în afara perioadei reducerilor în solduri.
- 5% reducere imediată la toate articolele în timpul perioadei reducerilor în solduri .

- Oferte exclusive: reduceri suplimentare în zilele rezervate clienților Premium.

  • Condiții de aplicare a reducerilor:

- Condiții de aplicare a reducerii de 10%: această reducere de preț nu este valabilă în combinație cu alte promoții. și nu se aplică în cazul brandurilor excluse de la promoțiile noastre (vezi condițiile ofertelor în curs).

- Condiții de aplicare a reducerii de 5%: această reducere este cumulabilă cu promoția indicată pe site în perioada reducerilor în solduri. Ea nu se poate combina cu alte promoții în afară de reducerea de preț indicată pe site în perioada reducerilor în solduri.

Unde găsesc informațiile tehnice despre un produs?

În timp ce navigați pe site, faceți clic pe produsele dorite: veți avea astfel posibilitatea de a vizualiza modelul în 3D. În dreptul acestuia va apărea o descriere care vă va informa cu privire la caracteristicile și compoziția produsului.
De asemenea, vă este pus la dispoziție un ghid de întreținere, care să vă ajute să vă îngrijiți corect articolele de încălțăminte: https://www.spartoo.ro/ghid_intretinere.php

Cum știu dacă articolul dorit este disponibil?

Produsele prezentate la Spartoo.ro corespund stocurilor disponibile. Cu toate acestea, se poate întâmpla ca modelul pe care îl doriți mărimea solicitată să fie în ruptură de stoc . Numai mărimile disponibile pe stoc sunt propuse pe site. Dacă nu găsiți mărimea dorită, puteți să solicitați a fi informat când mărimea va fi disponibilă, făcând clic pe „Anunță-mă când mărimea mea este din nou disponibilă”. Vă vom informa prin e-mail.

Ce varietate de produse îmi oferă Spartoo.ro?

Spartoo.ro vă propune o mare varietate de branduri apreciate și recunoscute. Scopul nostru este să propunem în permanență branduri și modele de încălțăminte în pas cu moda: pantofi sport, balerini , mocasini, pantofi clasici, șlapi, sandale , cizme... și chiar papuci de casa !!!

Care sunt modalitățile de plată?

Alegeți modalitatea de plată dorită pe pagina „Informații plată” atunci când plasați comanda. Plățile acceptate la Spartoo.ro sunt următoarele:
  • Plata cu card bancar VISA sau MASTERCARD
  • Plata prin Paypal
  • Plata cu cec-cadou Spartoo.ro
  • Ramburs , Plată la livrare (contra cost de 14 Lei)

Plata online este securizată?

Achiziționați fără griji pe site-ul Spartoo.ro, având garanția securității maxime ! Spartoo.ro acordă toată atenția aspectelor de securitate referitoare la plățile efectuate pe internet. Coordonatele bancare sunt transmise serverului nostru sub formă criptată prin protocolul SSL (Secure Socket Layer) și sunt transferate într-un cadru complet securizat la banca noastră CIC. Acestea nu sunt în nici un caz păstrate.

Cum pot să utilizez cecul meu cadou sau bonul meu de reducere Spartoo.ro?

Există 3 etape pentru utilizarea cecului cadou / bonului de reducere începând cu următoarea comandă:
  • Selectați articolele dorite și puneți-le în coș
  • Plasați comanda
  • Pe pagina „Plată”, introduceți codul cecului-cadou/bonului de reducere în caseta prevăzută în acest scop.
Dacă valoarea cecului cadou este mai mare decât valoarea comenzii, soldul rămas este depus în contul cecului-cadou. Acesta vă va fi propus automat cu ocazia următoarei comenzi, pe pagina de „Plată”.
Dacă valoarea cecului cadou este mai mică decât valoarea achiziției , va trebui să completați restul de plata prin card bancar.

Codul meu promoțional nu funcționează: ce pot să fac?

Verificați cu atenție data de valabilitate de la codul promoțional:
  • Bonurile de reduceri sunt valabile 3 luni.
  • Cecurile-cadou sunt valabile 1 an.
  • De asemenea, aveți grijă să respectați casuta de cupoane și să introduceți codul fără a pune un spațiu între acesta.
  • În cazul în care codul funcționează, va fi afișat un mesaj prin care veți fi informat că cuponul a fost luat în considerare.
  • Codurile nu pot fi combinate. : dacă dețineți mai multe coduri, numai unul dintre acestea va putea fi utilizat pentru plata comenzii.

TVA-ul este inclus în preț?

Prețurile indicate pe paginile produselor și în coșul de cumpărături sunt prețuri cu toate taxele incluse (TTI), conform cotei TVA în vigoare din România.

Pentru mai multe detalii, consultați CGV

Care sunt condițiile pentru efectuarea unui retur?

Informațiile de mai jos sunt valabile pentru toate produsele, cu excepția "produselor partenere".
„Produsele partenere” beneficiază de propriile lor condiții de livrare și returnare (detalii pe pagina produsului).
Toate articolele cumpărate pe site-ul Spartoo.ro pot fi schimbate sau contravaloarea lor poate fi rambursată sau pot beneficia de un termen de retractare. Termenul maxim în care clientul poate solicita schimbul de mărime sau rambursarea este de 30 de zile de la data primirii articolului sau articolelor, iar pentru exercitarea dreptului de retractare ,termenul este de 14 zile de la data primirii articolului sau articolelor. Returnarea articolului sau articolelor în termenul indicat trebuie să respecte în mod obligatoriu procedura descrisă mai jos:
Pentru a fi acceptate, returnările trebuie să îndeplinească următoarele caracteristici:
- Produsele nu trebuie să fi fost purtate în exterior,
- Produsele trebuie să fie în stare nouă,
- Produsele returnate trebuie să corespundă cu produsele livrate,
- Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul lor original, aflat în stare bună (cutiile de încălțăminte nu trebuie să fie lipite cu scotch) și totul trebuie să fie introdus într-un colet închis corespunzător,
- Produsele trebuie să fie returnate în termen de 30 de zile de la primirea comenzii,
- Ambalajele goale vor determina refuzul unui schimb de mărime sau de rambursare,
- Urmați procedura de mai jos
- Este important să respectați procedura de returnare, a cărei primă etapă constă în completarea unei cereri de returnare din contul de client.
- Returnarea va fi procesată într-un termen de 7-10 zile lucrătoare.

Cine plătește costul transportului de retur?

Informațiile de mai jos sunt valabile pentru toate produsele,cu excepția "produselor partenere".
„Produsele partenere” beneficiază de propriile lor condiții de livrare și returnare (detalii pe pagina produsului).
  • Pentru Romania: returnarea este gratuită cu curierul UPS. Pentru toate celelalte modalități de returnare, costurile sunt pe cheltuiala clientului.

Cum pot efectua o returnare ?

Doriți să returnați un articol ? Este simplu, rapid și gratuit

Connectectati-va-va la contul dumneavoastra si completati formularul de returnare.

Imprimati eticheta de returnare.

Pregatiti-va pachetul si lipiti eticheta de returnare pe pachet.

Apelati UPS si fixati o intalnire penrtu preluarea coletului.

In functie de alegerea dumneavoastra , schimbam sau rambursam !

* Procedura de retur valabilă în România, pentru orice altă țară, consultați contul dvs .
Toate articolele cumpărate pe site-ul Spartoo.ro pot fi schimbate cu o altă mărime sau contravaloarea lor poate fi rambursată.
Termenul în care clientul poate solicita schimbul mărimii sau își poate exercita dreptul de retractare este de 30 de zile de la data primirii articolului sau (articolelor).
Returnarea articolului (articolelor) în acest termen trebuie să respecte în mod obligatoriu procedura descrisă mai jos în funcție de țara d-voastră :

1. Procedura de returnare a produselor Spartoo - România
Etapa 1: Cont client
Conectați-vă la contul Spartoo.ro cu adresa de e-mail și parola și accesați rubrica Returnările mele pentru a completa formularul de cerere de returnare.

Etapa 2: Obținerea etichetei
Veți primi un e-mail cu un link de unde veți putea imprima eticheta de transport.(Returnare)


Etapa 3: Predarea coletului la curier
Depuneți coletul în rețeaua curierului selectat.
Păstrați cu grijă dovada de depunere a coletului.

Ce este un produs partener?

Un produs partener este un articol vândut de un comerciant profesionist prin intermediul site-ului spartoo.ro. Toți vânzătorii sunt calificați și sunt selectați cu atenție de către Spartoo pentru calitatea produselor și serviciilor oferite. Beneficiați de securitate deplină în ceea ce priveșta plata și de serviciile de cea mai bună calitate în efectuarea achizițiilor dumeavoastră.

Produsele sunt notificate cu pictograma „Produs Partener” pe pagina produsului. De asemenea, aveți posibilitatea să filtrați produsele în funcție de vânzător ("Spartoo" sau „Produse Partenere” sau „Toți vânzătorii”).

Linkurile disponibile pe pagina produsului vă permite să consultați informațiile cu privire la Vânzător, Politica de livrare și Politica sa de returnare.

Care sunt condițiile de plată, livrare și returnare pentru produsele partenere?

Plată
Puteți plăti prin card bancar sau Paypal. Plățile sunt securizate și sunt gestionate în totalitate de către Spartoo. Atunci când cumpărați un Produs Partener, informațiile despre plata efectuată nu sunt niciodată transmise Vânzătorului.
Livrare și returnare
Politica de livrare și de returnare este prezentată pe pagina produsului. Puteți face clic pe link-urile de livrare și returnare de pe această pagină pentru informații suplimentare.

Facem tot posibilul pentru a prezenta vânzători parteneri care propun aceleași servicii de livrare gratuită și returnare gratuită oferite de Spartoo. Cu toate acestea, partenerii sunt liberi să își stabilească propriul tarif de livrare și să propună sau nu o returnare gratuită.

Cum se face livrarea pentru un produs partener?

După ce plasați comanda pe Spartoo.ro, vânzătorull Partener este solicitat să vă expedieze comanda în decurs de 48 de ore.

După ce comanda plasată a fost expediată, o să primiți un e-mail în care găsiți denumirea societății de transport care va asigura livrarea și numărul de urmărire al coletului. Veți putea accesa site-ul curierului pentru a urmări livrarea coletului .

Cum se face returnarea pentru un produs partener?

Returnarea produselor achiziționate de la un vânzător partener este posibilă doar cu respectarea termenului limită de returnare. Acest termen este specificat în politica de returnare de pe pagina produsului.

Pentru a efectua cererea de returnare, trebuie să vă conectați la contul de client de pe site-ul spartoo.ro și să accesați rubrica returnările mele.

Returnarea se face pe cheltuiala dumneavostră. Veți primi un e-mail informativ cu adresa de returnare la care trebuie să trimiteți produsul și un cod de returnare pe care trebuie să îl copiați pe o foaie de hârtie pe care o veți introduce în interiorul coletului.

După primirea produsului , vânzătorul va valida rambursarea, iar Spartoo vă va restitui valoarea produsului returnat.
PAGINA DE ÎNTÂMPINARE | BRANDURI | GENȚI | ACCESORII | NOUTĂȚI | OFERTE BUNE | MĂRIMI MARI | TENDINȚE | SPARTOO & ME
Cine este SPARTOO ? | Întrebări Frecvente | Avantaje | Condiții generale de vânzare | Mențiuni Juridice | *Condițiile ofertelor actuale | Politica privind protecția datelor | Contact
TOOPOST
Exprimați-vă părerea
PREMIUM