Spartoo utilizează cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența dvs de navigare pe site-ul nostru.Prin utilizare și navigare pe acest Website acceptați utilizarea acestora pentru a stabili statistici de vizite sau pentru a vă oferi oferte personalizate, sau pentru anunțuri publicitare direcționate. Doriți dvs mai multe detalii ? Doriți dvs Setarea cookie-urilor ?

Ajutor

031 630 09 72

(costul unui apel local)

luni-vineri: 10h00-13h00 / 14h00-18h00
Urmăriți solicitările dvs.
Alegeți o rubrică
Înainte de comandă
După comandă
Contul meu
Contact profesional

Plasați comanda

Alegerea produselor și a stocurilor

Găsiți un articol

Găsiți un articol
O căutare după nume sau brand prin bara de căutare:
Tastați în bara de căutare în partea de sus a paginii de întâmpinare a site-ului, numele produsului sau brandul care vă interesează.
Toate produsele care corespund căutării dvs vor apărea pe ecran.
O căutare după univers sau categoria produsului : Puteți utiliza filtrele noastre de căutare disponibile pentru a găsi produsul dorit.
În partea de sus a paginii, veți vedea un banner cu cuvinte cheie cu caractere aldine, care corespund diferitelor secțiuni pe care veți putea face clic.Puteți restrânge apoi căutarea prin selectarea unui sub-rubrici care sunt care vă sunt propuse.
De exemplu : noutăți, femei, bărbați, bărbați, exclusivități, oferte bune…apoi rafinați după încălțăminte, genți, îmbrăcăminte … sau încă pantofi sport, rochii, genți de mână etc.
O căutare după brand :
Puteți căuta direct după brandfăcând clic pe fila « 2478 branduri » din partea de sus a paginii de start de pe bannerul titlurilor.
Odată ce ați ales marca selectată, puteți din nou să vă restrângeți selecția dvs datorită filtrelor diferite vizibile în partea stângă a paginii.
De exemplu : sex (bărbați/femei), model, preț, mărimea, culoare etc.
O căutare după referința produsului :
Dacă cunoașteți referința produsului dvs., puteți introduce direct referința acestuia în bara de căutare.

Găsiți informațiile cu privire la produse

Găsiți informații despre produs
Dacă doriți să obțineți informații despre un produs, vă invităm să mergeți la fișa produsului în cauză. Puteți vedea apoi o descriere completă a produsului care includ, în special compoziția și mărimea acestuia . De asemenea, vedeți fotografii preluate din mai multe unghiuri de către studioul nostru foto și, uneori, o vizualizare de 360 ​​° pentru a observa produsul din toate unghiurile, ca și când ați avea în mâinile dvs.

Mărimea produselor

Cum să vă alegeți mărimea la încălțăminte ?
Pentru a putea alege mărimea dvs de încalțăminte, noi vă invităm să consultați sfaturile de mărime care se găsesc pe fiecare fișă produs. Acest sfat este dat de către clienții noștri : noi vă recomandăm să-l urmați , este posibil să nu fie potrivit acesta pentru cazul dumneavoastră în particular.
Dvs puteți de asemenea să consultați ghidul mărimilor prezentat langa informațiile de mărime .

Mărimea dvs nu mai este disponibilă ?
Puteți da click pe « Alertă mărime » : un e-mail vă va fi trimis dacă cumva articolul este de retur în stoc. Dacă cumva dvs nu aveți vreo noutate , este faptul că noi nu am avut restoc pe acest articol. Noi vă sfătuim așadar să consultați articole similare, pentru a putea găsi un alt produs care vă place.
Cum să vă alegeți mărimea la îmbrăcăminte ?
Pentru a putea alege mărimea la îmbrăcăminte, noi vă invităm să vă consultați sfaturile pentru mărime care se găsește pe fiecare fișă produs. Acest sfat este dat de către clenții noștri : noi vă recomandăm să-l urmăriți, este posibil să nu fie potrivit pentru cazul dvs în votre particular.
Dvs puteți deasemenea consulta ghidul de mărimi prezent tocmai lângă informațiile mărime.
Mărimea dvs nu mai este disponibilă ?
Dvs puteți da click pe « Alertă mărime » : un e-mail vă va fi trimis dacă cumva articolul este de retur în stoc. Dacă cumva dvs nu aveți vreo de noutate, este faptul că noi nu am avut restoc pe acest articol. Noi vă sfătuim așadar să consultați articole similare, pentru a găsi un alt produs care vă place.
Găsim pe Spartoo și mărimi mari ?
La Spartoo, selectăm cu atenție și ajutăm partenerii noștri de la numeroase branduri și modele pentru a vă oferi cea mai largă alegere. Noi ne-am gândit și la o selecție de Mărimi Mari, incluzând aticole de încălțăminte Femei peste mărimea 41 și articole încălțăminte Bărbați până la mărimea 54. Pentru a descoperi, vă invităm să utilizați filtrele de căutare : alegeți tipul de încălțăminte dorit și rafinat, selectând mărimea dorită : toate perechile disponibile vor apărea pe ecran.

Stocurile și disponibilitatea articolelor

Stocurile și disponibilitatea articolelor
Numai mărimile disponibile vă sunt propuse la spartoo. Se poate întâmpla că mărimea dvs să fie în ruptură de stoc. Dcă este cazul, dvs puteți solicita a fi ținut(ă) informat de revenirea lui prin e-mail făcând click pe « alertă mărime ».
Alertă mărime :
Pentru a utiliza alerta e-mail, dvs să accesați la mărimea indisponibilă a produsului și introduceți e-mailul dvs în fereastra dedicată la alertă.
Dacă cumva dvs nu aveți vreo noutate, este faptul că că noi nu am avut restoc pentru acest articol. Noi vă sfătuim așadar să consultați articole similare, pentru a găsi un alt produs care vă place.

Rezervarea unui articol online

Rezervați un articol
Din păcate, nu rezervăm nici un articol la Spartoo.Pentru a evita lipsa unui articol, vă sfătuim să plasați comanda cât mai curând posibil pentru a vă asigura disponibilitatea sa.Informații: Punerea unui articol în coșul dvs, nu îl și rezervă.

Produse contrafăcute

Spartoo și produsele contrafăcute
Contrafacerea este interzisă prin lege și expune și expune infractorul la sancțiuni penale. Prin urmare, spartoo respectă cu scrupulozitate legea și se aprovizionează direct de la brandurile oficiale. Prin urmare, este absolut imposibil ca unul dintre clienții noștri să primească produse contrafăcute.

Efectuați o comandă

Efectuați o comandă

Cum să plasați o comandă ?
Iată etapele care trebuie urmate pentru a plasa o comandă la Spartoo :
Dacă aveți deja un cont , identificați-vă intoducând adresa dvs de e-mail și parola dvs. Dacă nu aveți încă un cont client , dvs trebuie să vă creați un cont client. (Crearea unui cont client este indispensabil pentru a efectua o comandă.)
Apoi trebuie neapărat să urmați îndeaproape aceste etape :
  1. Sélecționați modelele, culoarea și mărimea care vă plac și adăugați-le în coșul dvs
  2. O dată ce ați selecționat toate articolele pe care dvs doriți să le comandați , faceți click pe « coșul meu », în partea dreaptă de sus a paginii , apoi pe « Comandați » în verde, cu scopul de a finaliza comanda dvs.
  3. Veți valida de acum comanda dvs în 5 etape :
    • Dacă dispuneți de un cupon de reducere, introduceți codul d sau selecționați-l ;
    • Alegeți metoda dvs de plată ;
    • Alegeți tipul dvs de livrare ;
    • Alegeți adresa dvs livrare ;
    (N.B) Adresa dvs de livrare trebuie să se situeze în țata corespunzătoare site-ului nostru (O comandă de România se face pe un site românesc : spartoo.ro; o comandă spaniolă se face pe site-ul spaniol: spartoo.es).
  4. Înainte de efectua plata, verificați conținutul coșului dvs (mărime, măsura, culoare) apoi finalizați comanda introducând coordonatele dvs bancare.
O să primiți un e- mail în momentul în care comanda va fi validată, și un altul în momentul în care va fi expediată. Făcând click pe « Contul meu » în partea dreaptă de sus a paginii de întâmpinare, apoi în « comenzile mele » selectând « consultați ultima comandă » , dvs puteți urmări evoluția comenzii dvs. În această rubrică dvs o să găsiți deasemenea istoricul la toate comenzile efectuate la Spartoo precum și factura fiecărei comenzi. Pentru orice întrebare referitoare la comanda dvs, accesați la rubrica « Comenzile mele » .
Coșul meu
Adăugați un articol în cosul dvs
Accesați fișa du produsului pe care doriți să-l adăugați. Alegeți mărimea produsului. Dați click apoi pe « Adăugați în panier ».

Validați coșul
Dvs doriți să validați comanda dvs : accesați în « coșul meu » în partea dreaptă de sus a paginii și dați click pe « comandați », în verde.

Ștregeți articolele din coșul meu
Dacă dvs doriți să ștergeți un articol din coșul dvs, dați click pe pictograma de gunoi lângă coloana « total ». Dcaă doriți să modificați cantitatea dați click pe plus sau pe minus, în coloana la colonne cantitate « cant ».

Perioada de valabilitate a coșului
Perioada de valabilitate a coșului este de 15 minute. În această perioadă, acest articol nu poate fi être comandat de o altă persoană. După această perioadă, produsele pe care le- ați ales nu vă vor mai fi vous rezervate.
Efectuați o comandă cadou
Plătiți prin card cadou Cardul dvs. cadou se utiltizează ca un card bancar. Prin urmare, va fi necesar să selectați această card ca metodă de plată : « Card Bancar ». Atenție : asigurați-vă că suma totală a comenzii dvs. este mai mică sau egală cu cardul dvs. cadou,deoarece nu va fi posibilă completarea acestuia cu alta metoda de plată. Păstrați cardul cadou după comanda dvs, deoarece în caz de returnare, recreditarea se va efectua pe acest card cadou. Oferiți un card cadou Spartoo vă oferă posibilitatea de a oferi celor dragi un card cadou :
  1. Alegeți suma;
  2. Scrieți un mesaj destinatarului ;
  3. Trimiteți cardul cadou prin e-mail sau îl imprimați pentru al înmâna personal.
Cardul cadou este valabil timp de un an de la data activării. Atenție : acest card este valabil numai pentru produsele Spartooo. În cazul în care comanda conține un produs partener, nu veți putea să o utilizați.
Utilizați un cupon sau un cec cadou
Dacă aveți un cupon sau un cec cadou, îl puteți utiliza într-una dintre comenzile dvs. introducând codul cecului de cadou în caseta furnizată în acest scop în cadrul numărul 1 « cupon de reducere » pe pagina de plată. Dacă aveți un cupon sau un cec cadou deja înregistrat, vi se va propune atunci când plătiți. Dacă cecul cadou este valabil și comanda dvs. îndeplinește condițiile de utilizare definite, deducerea se face automat.Dacă apare un mesaj de eroare, verificați dacă comanda dvs. îndeplinește condițiile necesare pentru a aplica cecul cadou. Înainte de a utiliza acest cec cadou, vă invităm să verificați condițiile de utilizare. (Condițiile de utilizare a cecului cadou pot fi consultate făcând clic pe rubrica Avantajele mele din contul dvs de client selectând « cecurile mele cadou » și dând click pe « mai multe informații aici »). Avertisment : cecurile cadou Spartoo nu pot fi deduse dintr-o comandă pentru Produsele partenere.

Livrare

Metode -Costuri - Termene de livrare

Livrare în România
Termen de livrare: 4-5 zile lucrătoare Cost de livrare :Gratuit Livrare UPS EXPRESS Termen de livrare: 1-2 zile lucrătoare, pentru toate comenzile efectuate înainte de ora 13:00. Cost de la livrare : Până la 4 produse : 70 Lei Începând de la 5 produse :116 Lei

Livrare în afara domiciliului dvs

Să fiu livrat într-un alt loc decât domiciliul meu
Produsele spartoo. Spartoo vă oferă multe posibilități de a fi livrate în afara de domiciliul dvs :

Plată

Plată

Modalități de plată
Pentru un produs spartoo :
  • Cardul bancar Visa sau Mastercard ;
  • Cardul bancar Visa sau Mastercard ;
  • Cardul American Express ;
  • Paypal ;
  • Ramburs,Plata la livrare ,(contra cost 14 Lei)
Siguranța plăților
Noi am ales banca CIC pentru a asigura siguranta plăților. Detaliile dvs. bancare sunt transmise serverului nostru criptat prin SSL (Secure Socket Layer) și transferate într-un mediu complet securizat către banca noastră. Ele nu sunt în nici un caz păstrate. Toate aceste reguli corespund standardelor de securitate care garantează cel mai bine tranzacțiile dvs.
Nu reușesc să-mi validez plata mea
În ciuda mobilizării companiei Spartoo și a calității interfeței noastre bancare, pot apărea disfuncționalități informatice atunci când plătiți pentru achizițiile dvs. Vă mulțumim pentru contactarea serviciului nostru pentru clienți, astfel încât un consilier să vă poată explica protocolul de urmat. Noi vă vom răspunde cât mai curând posibil.
Ce se întâmplă dacă banca mea refuză plata?
Dacă banca dvs. refuză plata, comanda dvs. este anulată automat, iar contul dvs. nu va fi debitat. Vă sfătuim să contactați banca dvs. pentru a cunoaște condițiile de acceptare a plăților online pe care vi le propune. Apoi veți putea încerca din nou să efectuați comanada dvs.

Probleme de conectare

Am o problemă de conectare

Probleme de conectare
Dacă întâmpinați probleme de conectare, asigurați-vă mai întâi că conexiunea la internet funcționează corect. În cazul în care funcționarea defectuoasă persistă, vă mulțumim să o raportați specificând suportul (calculator, tabletă, smartphone) și browserul (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome …) astfel încât să putem verifica la departamentul nostru de informatică.

Probleme întâmpinate în timpul validării unei comenzi

Am întâmpinat dificultăți cu privire la validarea comenzii mele

Nu mai găsesc cuponul meu de reducere sau cecul cadou
Dacă aveți cupoane de reducere disponibile, le puteți găsi și le puteți vedea în contul dvs în rubrica Avantajele mele . Dacă nu reușiți să le vedeți, vă informăm că cupoanele dvs de reducere au o dată de valabilitate. Puteți consulta condițiile de utilizare a cupoanelor sau a cecurilor de cadou, făcând clic pe« mai multe informații aici », sub codul cuponului, în secțiunea « avantajele mele » . Vă informăm, de asemenea, că în cazul unui retur sau unei rambursări, noi recredităm cupoanele de reducere.
Cupoanele mele/cecurile cadou nu au fost luate în considerare
Puteți consulta termenii de utilizare a cupoanelor sau cecurilor cadou făcând clic pe « mai multe informatii aici » ,sub codul de cupon în spațiul dvs client, în rubrica « Avantajele mele » . Pentru informații :
  1. Cupoanele de reducere nu sunt valabile pentru articolele în solduri deoarece acestea beneficiază deja de o reducere ;
  2. Cupoanele de reducere nu sunt valabile pentru produsele partenere ;
  3. Cupoanele deja utilizate nu sunt recreditate în cazul returului pentru rambursare.
Comanda mea nu apare în contul meu
Dacă comanda dvs nu apare în contul dvs, aveți posibilitatea să ne contactați prin intermediul formularului de mai jos dar asigurați-vă că specificați data comenzii dvs, precum și numărul comenzii dacă l-ați păstrat.
Coșul meu
Adăugați un articol în coșul dvs Accesați fișa produsului pe care doriți să îl adăugați. Alegeți mărimea produsului. După aceea faceți clic pe « Adăugați în coș ». Validați coșul Doriți să validați comanda dvs : accesați la « coșul meu »in partea dreaptă sus a paginii și dați click pe « comandați », afișat în verde. Eliminați articolele din coș Dacă doriți să eliminați un articol din coșul dvs. de cumpărături, faceți clic pe pictograma coș de gunoi lângă coloana « total ». Dacă doriți să modificați cantitatea, faceți clic pe lmai mult sau mai puțin, în coloana cantitate « cantitate ». Perioada de valabilitate a coșului > Perioada de valabilitate a coșului este de aproximativ 15 minute. Punerea unui articol în coș nu permite rezervarea sa.Vă mulțumim pentru înțelegerea dvs.
Nu reușesc să-mi validez plata mea
În ciuda mobilizării companiei Spartoo și a calității interfeței noastre bancare, pot apărea disfuncționalități informatice atunci când plătiți pentru achizițiile dvs. Vă mulțumim pentru contactarea serviciului nostru pentru clienți, astfel încât un consilier să vă poată explica protocolul de urmat. Noi vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Raportați o eroare pe site

Doresc să raportez o eroare pe site

Am observat o eroare pe site
Avem cea mai mare grijă la descrierile noastre și la comunicarea noastră generală Dacă, totuși, veți observa o eroare la site, vă rugăm să ne comunicați prin formularul de contact sau prin telefon la 031.630.09.72 anunțați prin intermediul formularului de contact sau prin telefon la 031.630,09,72. Vă mulțumim anticipat pentru ajutorul dvs.

Retururi și rambursări

Returul meu

Care este termenul limită pentru un retur ?
Termenul limită pentru returnarea unui produs Spartoo Aveți la dispoziție 30 de zile după livrarea pachetului pentru a înregistra o solicitare de retur.
Condiții de returnare și rambursare
Condiții de returnare a unui produs spartoo
Toate produsele achiziționate pe site-ul spartoo pot să fie returnate indiferent de motiv.
Aveți 30 de zile de la data primirii comenzii dvs pe spartoo, pentru a efectua o solicitare de retur. Puteți să solicitați : un schimb de mărime , o rambursare bancară, sau un bon valoric.
Returul articolului (lor) în această perioadă trebuie să urmeze în mod imperativ procedura detaliată de mai jos. Atenție : pentru a fi acceptate, retururile trebuie să răspundă următoarelor caracteristici:
  • Produsele nu trebuie să fi fost purtate în exterior ;
  • Produsele trebuie să fie în stare nouă ;
  • Produsele returnate trebuie să corespundă produselor livrate ;
  • Produsele trebuie returnate în ambalajul lor original în stare bună (cutia de încălțăminte nu trebuie lipită cu scotch), toate într-un pachet bine închis ;
  • Produsele trebuie returnate în termen de 30 de zile de la primirea comenzii;
  • Ambalajele goale vor fi refuzate pentru orice solicitare de schimb sau rambursare ;
  • Urmați procedura de retur ;
Returul este prelucrat în decurs de 7 până la 10 zile lucrătoare. Odată ce returul va fi validat , noi vom proceda la rambursarea sa care va fi efectivă în 72 de ore (maxim 5 zile).
Cum funcționează rambursarea ?
Rambursarea unui produs spartoo După returul validat de depozitul nostru, rambursarea dvs va fi efectuată prin re-creditare pentru metoda de plată pe care ați utilizat-o în momentul achiziției. Returul va fi prelucrat în decurs de 7 până la 10 zile lucrătoare. În momentul în care returul a fost validat, vom proceda la rambursare care va fi efectivă în 72 de ore (maxim 5 zile).
  • Pentru rambursările cu card bancar, termenele interbancare pot întârzia cu câteva zile re-creditarea efectivă în contul dvs. În plus, dacă cardul dvs. de credit are un debit cu data amânată re-creditarea va fi, de asemenea amânată .
  • Dacă cardul dvs. de credit este deja expirat sau expiră pe parcursul lunii în curs, noi vă vom solicita detaliile dvs bancare atunci când înregistrați cererea de retur și rambursarea va fi efectuată prin transfer bancar.
Va trebui să plătesc o taxă de retur ?
Cheltuielile de returnare pentru un produs spartoo
Schimburi
Schimbul unui produs spartoo
  • Schimbul de mărime
Vă oferim posibilitatea schimbului de produse pentru o altă mărime/dimensiune. Când faceți cererea de retur, trebuie doar cereți schimbul și să solicitați mărimea /dimensiunea dorită.
  • Schimb de model sau culoare
Nu facem schimb de model sau de culoare. Cu toate acestea, puteți să returnați produsul și să faceți o nouă comandă.

Comenzile mele

Factura

Aş dori să primesc facura

Primire factură
Comenzile spartoo : Pentru a obține factura dvs, intrați în spațiul dvs de client. La rubrica « comenzile mele » , selectați comanda relevantă.Apoi faceți clic pe « "descărcați factura » în partea dreaptă sus a paginii. Vă informăm că factura dvs. este disponibilă numai din momentul expedierii coletului.

Modificați – Anulați comanda

Modificați – Anulați comanda

Modificați – Anulați comanda
  • Dacă comanda dvs este în « așteptare pentru procesare » :
Încă aveți posibilitatea, din spațiul dvs de client sau din e-mailul de confirmare al comenzii dvs, să anulați sau să modificați mărimea/dimensiunea la comanda dvs. În plus, dacă este un produs vândut și expediat de Spartoo, puteți deasemenea modifica adresa dvs de livrare.Pentru orice alte modificări, vă invităm să contactați serviciul de relații cu clienții.
  • Dacă comanda dvs apare în statutul « În validare » sau « În curs » :
Aveți încă posibilitatea să o anulați sau să o modificați prin contactarea rapidă la 031 630 09 72 (serviciu gratuit costul unui appel standard).Standardul este deschis de luni până vineri între orele 10:00-13:00 și 14:00-18:00.Probabil o să putem anula sau modifica comanda dvs în funcție de starea de avansare și de procesare a coletului în depozitul nostru.
  • Dacă comanda dvs apare in statutul « În tranzit » sau « Expediată » :
Din nefericire, nu vom mai putea să o modificăm pentru că aceasta a plecat deja din depozitul nostru. Veți fi livrat (ă) de către transportatorul selectat în momentul efectuării comenzii dvs la adresa indicată.Vă sugerăm să refuzați coletul dvs cu scopul de a accelera procedura de retur. Pentru a cunoaște statutul comenzii dvs, accesați spațiul dvs de client, în rubrica comenzile mele.

Retururi – Schimburi – Rambursări

Doresc să fac un retur

Când și cum voi fi rambursat (ă) ?
Rambursarea unui produs spartoo O dată ce returul dvs a fost validat de depozitul nostru, rambursarea dvs va fi efectuat prin recreditarea metodei de plată pe care ați utilizat în timpul cumpărării.Returul este procesat în decurs de 7 până la 10 zile lucrătoare. O dată ce returul a fost validat, noi vom proceda la rambursare care va fi efectivă în 72 de ore (maxim de 5 zile).
  • Pentru rambursările prin card bancar , termenele interbancare pot amâna cu câteva zile recreditarea să devină eficientă în contul dvs. În plus , dacă cardul dva bancar este cu debit amânat , recreditarea va fi și ea amânată.
  • Dacă cardul dvs bancar este expira tsau va expira în luna curentă , vom cere coordonatele bancare la înregistrarea cererii de retur , rambursarea se va face prin transfer bancar.
Costuri de retur
Costuri de retur pentru un produs spartoo
  • România : retour gratuit cu UPS standard. Toate celelalte moduri de retur sunt pe cheltuiala dvs cum ar fi UPS Express.
E posibil să facem un schimb ?
  • Schimbul pentru un produs spartoo
  • Va oferim posibilitatea de a schimba produsul dvs cu o altă mărime sau o altă măsură : în momentul înregistrării solicitării de retur ,este suficient să solicitați doar un schimbși să cereți mărimea/dimensiunea pe care o doriți. Cu toate acestea, nu facem schimburi de modele sau de culori. Vă sfătuim să returnați produsul și să faceți o nouă comandă o dată ce returul dvs a fost validat.

Am efectuat un retur

Doresc să obțin eticheta de retur
Pentru a obține eticheta dvs de retur accesați spațiul dvs de client. În rubricala retururile mele, selectionati « vizualizați retururile » . Apoi :
  • Găsiți returul pentru care doriți să imprimați eticheta de retur ;
  • Faceți click pe « cum expediați coletul dvs ? » ;
  • Faceți clic pe link-ul etichetei (punctul 1 de la rapel de procedură ).
Doresc anularea solicitării de retur
Dacă ați solicitat o cerere de retur, dar doriți să păstrați în cele din urmă articolele,trimiteți serviciului de relații cu clienții cererea dvs de anulare de retur. Modificarea se va efectua cât mai repede posibil.
Doresc să obțin informații despre returul coletului
Pentru a cunoaște statutul returului dvs, accesați contul dvs de client. Apoi, în rubrica retururile mele, selecționați « consultați retururile mele » . Pentru orice tip de informații suplimentare, nu ezitați să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Doresc să vă contactez cu privire la o rambursare
În primul rând, ne pare rău pentru neplăcerea creată. Nu ezitați să ne contactați prin telefon sau prin completarea formularului nostru de contact astfel încât un consilier să vă ofere detalii cu privire la rambursare.Ne puteți contacta făcând clic mai jos.

Urmărirea coletului – Termenul de livrare – Probleme de livrare

Doresc să-mi urmăresc coletul

Urmărirea coletului
Statusul comenzii dvs este actualizat pe tot parcursul procesului de livrare. Iată diferitele etape ale comenzii :
  • În asteptare de procesare: comanda dvs a fost luată în considerare ;
  • În procesare : echipa noastră de logistică vă pregătește în prezent comanda dvs;
  • În tranzit : comanda dvs este pregătită pentru expediere :ea va fi predată în aceeași seară transportatorului ;
  • Expediată : comanda dvs a plecat din depozitul nostru : un link către site-ul operatorului de transport este trimis prin e-mail. Pentru a cunoște le statusul comenzii dvs , accesați în spațiul dvs de client, în rubrica comenzile mele. Dacă comanda dvs a fost expediată, puteți urmări coletul pe site-ul transportatorului : Pentru a urmări coletul dvs, accesând în contul dvs de client pe urmă în rubrica « comenzile mele » . Apoi selectați comanda dvs și faceți clic pe « urmărirea coletului » (în partea dreaptă sus a paginii). Pentru informații: link-ul poate dura câteva ore pentru a se actualiza. Dacă link-ul de urmărire nu funcționează a doua zi, vă invităm să contactați serviciul de relații cu clienții.

Doresc să știu când va fi livrată comanda mea

Când îmi voi primi coletul?
Pentru a cunoaște data livrării estimate, accesați zona dvs. de clienți și apoi în rubrica « comenzile mele » . Apoi selectați comanda dvs. Data este indicată în rubrica « urmărirea coletului meu » . Dacă comanda dvs. a fost expediată, puteți să urmăriți coletul pe site-ul operatorului de transport : Pentru a urmări coletul dvs, accesați în contul dvs de client și după în rubrica « comenzile mele » . Apoi selectați comanda și faceți clic pe urmărirea coletului (în partea dreaptă sus a paginii). Pentru informații: link-ul poate dura câteva ore pentru actualizare. Dacă link-ul de urmărire nu funcționează a doua zi, vă invităm să contactați serviciul de relații cu clienții.

Am o problemă de livrare (nu am primit încă coletul meu)

Comanda mea a fost remisă serviciului de transport dar nu a fost încă livrată
Dacă termenul limită nu a fost depășit : Noi vă rugăm să aveți răbdare. Coletul dvs este în circuitul de livrare, el nu va mai întârzia mult până la livrare. Dacă termenul limită de livrare a fost depășit :
  • Nu ați primit nici o de notificare nici un aviz de trecere în cutia dvs poștală ?
Puteți suna la biroul de UPS comunicându-le în același timp numărul dvs de urmărire. Ei o să vă dea informațiile cu privire la localizarea coletului și a timpului de livrare rămas.
  • Coletul are ca statut « livrat » în urmărirea comenzii spartoo dar dvs nu l-ați primit incă ?
Este fosrte posibil că o persoană din cei apropiați să fi recepționat coletul în timpul absenței dvs (vecin, concierge, gardian…). Nu ezitați să-i contactați pentru a verifica cu ei împreună. Dacă nu, vă mulțumim de a contacta serviciul nostru de clienți, pentru ca un consilier să înceapă o procedură de cautare a coletului dvs. Noi vă vom răspunde cât mai repede cu putință posibil. Ne pare rău pentru neplăcerea creată.
Mon point relais a été modifié mais ça ne me convient pas
Tout d’abord, nous sommes désolés pour la gêne occasionnée. Vous souhaitez connaitre nos solutions face à ce problème. Nous vous informons que lorsqu’un point relai n’est pas disponible (par exemple lorsque le point est saturé, ou lorsque les dirigeants sont en congés), votre colis est redirigé immédiatement dans le relai le plus proche afin que vous puissiez le retirer dans les plus brefs délais. Si toutefois, vous ne pouvez pas aller chercher votre colis, celui-ci sera réexpédié dans notre entrepôt ou chez notre marchand partenaire. S’il s’agit d’une commande spartoo , à la réception de votre colis dans notre entrepôt, deux options vous serons proposées par mail. Une réexpédition ou un remboursement. Il vous suffira de contacter le service client et de leur faire part de votre choix. S’il s’agit d’une commande partenaire , vous serez automatiquement remboursé une fois le colis réceptionné par le marchand. Nous vous remercions pour votre compréhension.
Que se passe-t-il si je suis absent le jour de la livraison ?
Livraison à domicile : Si vous n'êtes pas chez vous lors du passage du facteur ou du livreur, un avis de passage sera déposé dans votre boîte aux lettres. Cet avis indique l'heure et le jour de passage ainsi que le bureau de poste dans lequel vous pouvez retirer le colis. Vous devez vous présenter au bureau de poste indiqué muni de l'avis de passage déposé par le facteur et d'une pièce d'identité pour le retirer. Le délai pour récupérer votre colis est de 15 jours. Livraison en point relai : En choisissant ce type de livraison, le colis est mis à votre disposition dans un Point Relais. Vous n'avez pas besoin d'attendre chez vous la livraison de votre commande, vous pouvez aller la chercher selon vos disponibilités dans un délai de 10 jours maximum aux horaires d’ouvertures du point relai que vous avez choisi. Il faudra vous munir d’une pièce d’identité.

Am refuzat un colet

Am refuzat un colet
Dvs ați refuzat pachetul pe care l-ați comandat îm momentul livrării sale. Pentru o comandă spartoo : de îndată ce este primit în depozitele noastre, un e-mail o să vă fie trimis pentu a vă lăsa posibilitatea de a solicita reexpedierea sa la o altă adresă , sau pentru a asolicita o rambursare. Va fi necesar să contactați serviciul pentru clienți pentru a le informa în legătură cu alegerea dvs.

Am primit un colet gol

Am primit un un colet gol
Ați primit un colet gol. În primul rând ne pare rău pentru la neplăcerea creată.Vă invităm să contactați serviciul nostru pentru clienți,astfel încât un consilier să poată explica protocolul ce trebuie urmat. Vă mulțumim pentru a ne trimite fotografii ale coletului . Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Contul meu

Avantaje

Garanția celui mai scăzut preț

Garanția celui mai scăzut preț
Dacă după ce ați cumpărat un produs un produit pe site-ul nostru, găsiți o ofertă echivalentă la un preț inferior, cost de transport inclus, pe un alt site web românesc care dispune de un sistem de plată on line, spartoo vă rambursează de 2 ori diferența de preț. Rambursarea diferenței de preț este supusă îndeplinirii următoarelor condiții :
  1. Prețul indicat ca fiind inferior trebuie să aibă cost de transport inclus ;
  2. Prețul indicat ca fiind inféerior nu trebuie să beneficieze nici o ofertă promoțională particulară ;
  3. Condițiile de livrare trebuie să fie identice (articol în stoc, expedierea nu mai târziu de ziua următoare de după plasarea comenzii, propunerea de cel puțin livrare gratuită pe site) ;
  4. Articiol trebuie să fie identic : să fie nou, de același brand, același model, aceeași materie, aceeași culoare ;
  5. El trebuie să fie disponibil la mărime, culoare, mărimea cumpărată de client pe site-ul care propune să fie la un preț inferior ;
  6. Oferta trebuie să fie făcută de un site de drept românesc în Lei ;
  7. Plata trebuie făcută de un sistem de plată online ;
  8. Oferta este limitată la o rambursare pe persoană și pe articol cumpărat la Spartoo ;
Sunt excluse de la Garanția Prețului Scăzut:
  1. Produsele de de lichidare, sau soldate ;
  2. Produsele vândute pe site-urile de licitații, micile anunțuri, site-urile vitrină sau site-urile de vânzări-private ;
  3. Produsele vândute și expediate de partenerii noștri comerciali ;
  4. Livrările în afara României ;
Cum să exersați Garanția celui mai scăzut preț : În termen de 5 zile după achiziție, trebuie să trimiteți cererea sa la Spartoo folosind formularul de contact al Serviciului Clienți, respectând procedura următoare :
  1. Indicați în mesaj numărul de comandă Spartoo ;
  2. Transmiteți de adresa de URL a site-ului unde este vândut articolul mai ieftin precum și adresa URL de la fișa produsului în cauză ;
Dacă toate condițiile de mai sus sunt respectate, și după expirarea perioadei legale de retragere legale și confirmarea păstrării articolului în cauză , Spartoo se angajează să ramburseze de 2 ori la difereța de preț. Rambursarea se va efectua în contul dvs de client prin o metodă de plată aleasă de Spartoo. Acesta va interveni într-o perioadă maximă de 30 de zile.

Cecurile cadou și cupoanele de reducere

Nu mai găsesc cupoanele mele de reducereîn contul meu de client
Dacă aveți cupoane de reducere disponibile , le puteți găsi și le puteți vedea în contul dvs client în rubrica « avantajele mele » . Dacă nu le puteți vizualiza , noi vă informăm că cupoanele de reducere au o dată de valabilitate. Puteți consulta condițiile de utilizare a cupoanelor sau a cecurilor cadouîn contul dvs de client,făcând click « mai milte informații aici » , sub codul cuponului. Noi vă informăm, de asemenea, că în cazul returului sau rambursării, noi nu recredităm cupoanele de reducere.
De ce cuponul meu de reducere sau voucherul meu cadou nu se aplică?
Puteți să vizualizați condițiile de utilizare pentru cupoane sau voucherele cadou dând click pe «"mai multe informații aici » , sub codul de cupon. Pentru a accesa voucherele, faceți clic pe « contul meu » , pe urmă în rubrica « avantajele mele ». Noi vă informăm că cupoanele de reducere nu sunt valabile pe articolele soldate deja deoarece acestea au deja o reducere. Aceste cupoane nu se cumulează cu alte reduceriși pot necesita un minim de achiziție.
Cum să utilizez cuponul meu de reducere ?
Dacă aveți un cupon, îl puteți utiliza pentru una dintre comenzile dvs, introducând codul cuponului dvs cadou în caseta prevăzută în acest scop în cadrul numărului 1 în « cupon de reducere » pe pagina de plată. Dacă aveți un cupon sau un cec cadou deja înregistrat, acesta o să vă fie propusîn momentul plații. Dacă cuponul de reducere este valid și că comanda dvs îndeplinește condițiile de utilizare definite , deducerea se face automat. Dacă un mesaj d eroare apare, verficați că comanda dvs reunește toate condițiile necesare pentru aplicarea cuponului. Înainte de a utiliza acest cupon, noi vă invităm să verificați corect condițiile sale de utilizare (Condițiile de utlizare a cupoanelor sunt consultabile făcând click pe « contul meu », apoi în rubrica « Avantajele Mele » selecționând « cecurile mele cadou » și făcând click pe « mai multe informații aici »). Atenție :
  1. Cupoanele de reducere nu pot fi deduse dintro comandă .
  2. În caz de returnare sau o rambursare, nu vom, recredita cupoanele de reducere.
De ce reducerea mea nu se cumulează cu soldurile ?
Cupoanele de reducere nu pot fi cumulabile cu alte cupoane sau promoții. Puteți consulta condițiile de utilizare a unui cupon de reducere în contul dvs , în rubrica « avantajele mele » , selecționând « Cecurile mele cadou » și făcând click pe « Mai multe informații aici » . Soldurile corespund unei promoții, deci dvs ne puteți utiliza cuponuldvs de reducere pentru articolele deja soldate. En revanche, conservez bien votre coupon : Cu toate acestea, păstrați cuponul dvs.: acesta va fi cu siguranță valabil în timpul unei comenzi următoare !

Crearea contului meu client

Doresc să creez un cont client

Creați un cont client
de ce să îmi creez un cont Spartoo ? Dacă doriți să comandați pe site-ul nostru, trebuie mai întâi să creați un cont de client pentru a vă putea identifica și pentru a introduce informațiile necesare pentru viitoarele dvs comenzi. În plus, crearea contului dvs de client vă permite să aveți acces la istoricul comenzilor și returnărilor dvs și să accesați programele noastre de fidelitate. Cum se creează un cont Spartoo ? Dați click pe « contul meu » în partea dreaptă sus a paginii, apoi în rubrica « Sunt un CLIENT NOU, eu doresc să îmi creez un cont propriu » . Vă puteți crea contul introducând adresa dvs de e-mail. Veți fi redirecționat pentru a reuși să completați informațiile necesare creării contului dvs. Mai multe informații: În timpul următoarelor conectări la site-ul nostru, este suficient să vă identificați făcând click pe « Sunt deja client, în acest caz autentificaţi-vă » .

Invitații către prieteni

Eu doresc informații despre serviciul invitații către prieteni

Invitații către prieteni
Spartoo vă oferă possibilitatea de a invita persoanele dragi dvs : Începând de la prima comandă a persoanei ipe care ați invitat-odvs , dvs acumulați 45 de Lei sub formă de cec cadou. Această comandă trebuie să fiemai mare de 230 Lei și nu trebuie să fie obiectul unui retur. Persoana invitată de dvs câștigă deasemenea 45 de Lei în momentul primei sale comenzi ! Cum să invit o persoană dragă ? Când persoana invitată de dvsl își crează contul său spartoo, el trebuie să indice adresa dvs de e-mail în căsuța « E-mailul persoanei care va invitat ». Dvs puteți deasemenea invita prietenii dvs să devină persoanele invitate copletând formularul se găsește în rubrica invitații către prieteni. Modalități : Dvs puteți invita până la 100 persoane invitate și să câștigați până la 4660 Lei.Câștigurile sunt emise sub formă de cecuri cadou valabile 1 an ;i se pot utiliza pentru o viitoare comandă.Puteți să acumulați câștigurile și să solicitați plata cecului cadou începând de la suma de 9 de Lei de câștig (fie 2 persoane invitate).

Mă conectez

Vreau să mă conectez la contul meu

Conectare
Dacă sunteți deja client : Pentru a vă conecta la contul dvs faceți click pe « contul meu » , în partea dreaptă sus a paginii. În rubrica « eu sunt deja client, jautentificați-vă » , introduceți adresa de e-mail pe care ați utilizat-o pentru a vă crea contul dvs , apoi introduceți parola dvs . Dacă nu sunteți incă client : Faceți click pe « contul meu » în partea dreaptă de sus a paginii, apoi în rubrica « Eu sunt CLIENT NOU, EU doresc să îmi creez un cont propriu » . Apoi, puteți crea contul introducând adresa dvs e-mail. Veți fi redirecționat pentru a completa informațiile necesare creării contului dvs.

Mă deconectez

Eu doresc să mă deconectez de la contul meu

Deconectare
Pentru a vă deconecta de la contul dvs de client , faceți click pe « contul meu » în partea dreaptă de sus a paginii , apoi pe « mă deconectez » . Odată ce sesiunea dvs. este închisă, vă puteți lăsa calculatorul dvs în fucțiune fără riscul de, utilizare a contului dvs.

Modifcarea informațiilor mele personale

Eu doresc să modific informațiile mele personale

Modificarea informațiilor mele personale
Pentru a vă modifica informațiile personale, trebuie să fiți conectat la contul dvs. de client. Faceți pe urmă click pe « contul meu » în partea dreaptă de sus a paginii pentru a accesa la spațiul dvs de client. Puteți edita informațiile dvs. personale navigând în ensuite rubrica « contul meu » ,în stânga paginii. Important ! : Dacă doriți să modificați adresa dvs de livrarea une comenzi în curs de desfășurare , noi vă invităm să accesați în rubrica « comanda mea » .Într-adevăr, adresa dvs. a fost deja înregistrată pentru comandă și de a modifica aceata în contul dvs client nu o va modifica. Vă mulțumim pentru înțelegerea dvs.

Modificarea adresei de e-mail

Eu doresc să modific adresa mea de e-mail

Modificarea adresei de e-mail
Adesa dvs de e-mail fiind și identificatorul dvs , nu o mai puteți modifica dvs singur. Noi vă invităm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin telefon sau prin completarea formularului de contact :un consilier vă va răspunde cât mai repede posibil!

Parolă

Eu întâmpin dificultăți cu parola mea

Mi-am pierdut parola
Vă invităm mai întâi să verificați dacă ați introdus adresa de e-mail utilizată la crearea contului dvs. de client. Pentru a vă putea conecta , iltrebuie să fi creat deja un cont client. Dacă ați introdus doar adresa dvs de e-mail pentru a primi newsletters, dvs nu ați creat încă un cont client . Dacă tot nu reușiți să vă conectați , dvs puteți reseta parola dumneavoastră. Faceți clic pe « contul meu » în partea dreaptă sus a paginii, apoi în rubrica « eu sunt deja client,în acest caz autentificați-vă » Faceți clic pe « v-ați uitat parola dvs ? Faceți clic pe » . Pe urmă introduceți adresa dvs de e-mail și o să primiți noua dvs parolă pe această adresă. Pe urmă, puteți schimba parola din spațiul dvs de client.
Eu doresc să modific parola mea
Pentru a modifica parola dvs, trebuie să fiți conectat la contul dvs de client. Pe urmă dați click pe « contul meu » , su în dreapta paginii. Modificarea parole se face în spațiul client, în rubrica « Contul meu » din partea stângă a paginii. Selecționați « parola mea » , și faceți modificarea !
Parola mea nu funcționează
Vă invităm mai întâi să verificați dacă ați introdus adresa de e-mail utilizată la crearea contului dvs. de clien. Pentru a vă conecta, trebuie să fi creat un cont. Dacă ați introdus doar adresa dvs de e-mail pentru a primi newsletters, dvs nu aveți cont client. dacă nu puteți să vă conectați, puteți să vă resetați parola. Dați click pe « contul meu » în partea dreaptă sus a paginii, apoi în rubrica « eu sunt deja client , în acest caz autentificați-vă » dați click pe « ati uitat parola dvs ? Faceți click aici » . Pe urmă introduceți adresa dvs de e-mail, și o să primiți noua parolă la această adresă. Apoi, puteți schimba parola dvs din spațiul dvs client.

Contact profesional

A cumpăra en- gros

Doresc să cumpăr en- gros

A cumpăra en-gros la spartoo
Vă mulțumim mai întâi pentru interesul acordat site-ului nostru. Cu toate acestea, spartoo este o companie specializată în vânzarea de încălțăminte pe Internet pentru persoane fizice. Prin urmare, din păcate, nu vindem en-gros. Vă mulțumim pentru înțelegerea dvs.
PAGINA DE ÎNTÂMPINARE | BRANDURI | GENȚI | ACCESORII | NOUTĂȚI | OFERTE BUNE | MĂRIMI MARI | TENDINȚE
Cine este SPARTOO ? | Întrebări Frecvente | Avantaje | Condiții generale de vânzare | Mențiuni Juridice | *Condițiile ofertelor actuale | Politica privind protecția datelor | Contact Presse | Contact

Spartoo FR
Spartoo UK
Spartoo IT
Spartoo ES
Spartoo DE
Spartoo BE2
Spartoo BE
Spartoo LU
Spartoo CH
Spartoo AT
Spartoo BG
Spartoo GR
Spartoo CY
Spartoo CZ
Spartoo DK
Spartoo EE
Spartoo FI
Spartoo HU
Spartoo IE
Spartoo LV
Spartoo LT
Spartoo MT
Spartoo HR
Spartoo NL
Spartoo PL
Spartoo PT
Spartoo RO
Spartoo SK
Spartoo SI
Spartoo SE
Spartoo CN
TOOPOST