Gestionarea preferințelor pentru cookie-uri
Spartoo folosește cookie-uri care sunt strict necesare pentru funcționarea site-ului web, precum și pentru personalizarea conținutului și analiza traficului. Partenerii noștri folosesc cookie-uri pentru a afișa reclame personalizate în funcție navigării și a profilului d-voastră. Dacă faceți clic pe „Acceptați și închideți toate” mai jos, vă puteți modifica preferințele în orice moment în contul dvs de client.Dacă dați click pe „Refuzați totul”, doar cookie-urile strict necesare vor fi utilizate pentru funcționarea site-ului.

Referențiere și criterii de clasificare

Serviciul Marketplace

Serviciul MarketPlace SPARTOO are ca obiectiv punerea în contact a cumpărătorilor care sunt consumatori în conformitate cu Codul consumatorului ( denumiți "Cumpărători "), cu vânzători profesioniști terți (denumiți "Vânzători") care comercializează produse, denumite produse partenere (denumite "Produse") pe site-ul www.spartoo.ro.
Pentru a-și putea vinde Produsele la MarketPlace SPARTOO, vânzătorii trebuie să adere la Carta de reguli de bună practică "MarketPlace SPARTOO " și să își respecte obligațiile contractuale în cadrul contractului MarketPlace încheiat cu SPARTOO.
În contextul acestei conexiuni, SPARTOO acționează doar în calitate de gazdă pentru vânzători și nu poate fi considerată parte la contractul de vânzare încheiat între vânzători și cumpărători.

Referențiere:

SPARTOO selectează acești vânzători Marketplace în funcție de anumite criterii, precum:
- Calitatea ofertei lor în ceea ce privește anumite categorii de produse (încălțăminte, îmbrăcăminte, articole sportive, genți și alte accesorii);
- Competitivitatea prețurilor lor;
- Viteza și fiabilitatea serviciilor lor de transport;
- Rapiditatea și eficacitatea serviciului lor de relații cu clienții.
Accesul la serviciul MarketPlace implică plata de către Vânzător a unei indemnizații către SPARTOO în cadrul contractului MarketPlace. Această remunerație nu afectează modul în care produsele vânzătorilor sunt clasificate sau promovate pe site-ul www.spartoo.ro.

Dereferențiere:

Produsele oferite de către Vânzători pe MarketPlace sunt delistate în caz de:
- Închiderea contului vânzătorului la inițiativa acestuia;
- Ștergerea unui produs din proprie inițiativă a vânzătorului;
- Nerespectarea obligațiilor contractuale ale vânzătorului;
- Nerespectarea de către vânzător a criteriilor de calitate ale SPARTOO


Clasificare conținut:

Produsele oferite pe site-ul www.spartoo.ro sunt clasificate în funcție de tipul lor (femei, bărbați, copii, casă...), grupând diferitele categorii de produse (încălțăminte, îmbrăcăminte, frumusețe, sport, lux...).
Pentru fiecare categorie, produsele vândute sunt afișate în următoarea ordine:
- Produse vândute de către SPARTOO;
- Produse MarketPlace vândute de brand;
- Produse MarketPlace vândute de vânzători terți;
- Produse sortate în funcție de anumite criterii selectate de către Cumpărător.
Clasificarea produselor în cadrul diferitelor rubrici menționate mai sus se face în mod automat, pe baza, printre alte criterii, a numărului de vânzări ale produsului, combinat cu numărul de vizualizări și cifra de afaceri generată.

1. Produse vândute de către SPARTOO
Produsele vândute de SPARTOO sunt vizibile încă de pe prima pagină a rezultatelor căutării (în funcție de brand, categorie etc.). În caz de ruptură de stoc pentru o anumită mărime, produsul vândut direct de către brand este propus în prioritate. În cazul în care nu există niciun vânzător de marcă pe site-ul www.spartoo.com, atunci este oferit produsul vândut de unul dintre vânzătorii terți.

2. Produse MarketPlace vândute de către brand
În cazul în care produsul nu este vândut de SPARTOO, oferim cu prioritate produsele vândute direct de către marcă. Aceste informații sunt oferite împreună cu noțiunea de "Produs partener" în rezultatele căutării.
Fișa produsului este cea comunicată direct de către brand (fotografii și descriere), în acest caz afișăm mențiunea "Produs partener" pe fișa produsului.
Informațiile referitoare la vânzare (CGV, politica de livrare și politica de returnare) sunt vizibile pentru client direct pe pagina produsului.

3. Produse MarketPlace vândute de furnizori externi
În cazul în care produsul nu este vândut direct de SPARTOO sau de brand, atunci oferim produsul spre vânzare de către un vânzător terț.
Fișa produsului este oferită direct de acest vânzător (fotografii și descriere), în acest caz afișăm mențiunea "Produs partener" pe fișa produsului.
Informațiile referitoare la vânzare (CGV, politica de livrare și politica de returnare) sunt vizibile pentru client direct pe pagina produsului.

4. Produse sortate în funcție de anumite criterii selectate de către Cumpărător

De asemenea, cumpărătorii pot alege modul de sortare a produselor, selectând anumite criterii de clasificare (sortare în funcție de pertinență, prețuri crescătoare, prețuri descrescătoare, noutăți, discount % ) sau pot aplica filtre pentru a sorta produsele în funcție de categorii mai specifice (mărime, gen, marcă, culoare, compoziție etc.) Cumpărătorii au posibilitatea de a alege, totodată, să vizualizeze doar produsele SPARTOO sau doar produsele partenerilor.

Modalități de plată

Cumpărătorul plătește suma produselor către Marketplace Vânzătorul în momentul comenzii direct prin intermediul contului său de client SPARTOO. Acesta poate utiliza una dintre următoarele opțiuni: - Card bancar: Visa, Mastercard, Card American Express.
- Cont PayPal: În acest caz, Cumpărătorul va fi redirecționat automat către contul său PayPal. Odată ce plata prin PayPal a fost validată, Cumpărătorul poate finaliza comanda.
În cazul în care vânzătorul acceptă și alte mijloace de plată, cumpărătorul va fi informat cu privire la acest lucru prin intermediul fișei produsului.

Garanții

Toate Produsele vândute pe Marketplace de către Vânzător beneficiază de garanțiile legale în conformitate cu legislația aplicabilă, în special garanția legală de conformitate sau orice altă garanție legală care permite Cumpărătorului să returneze Produsele vânzătorului sau să i se ramburseze o parte din prețul Produselor de către Vânzător.
În cazul în care Produsele beneficiază de o garanție contractuală acordată de către Vânzător sau de către producătorul Produsului, această informație va fi indicată pe Fișa Produsului.

Litigii

Toate reclamațiile din partea Cumpărătorului trebuie trimise Vânzătorului prin intermediul contului său de client SPARTOO.
În cazul unei reclamații din partea Cumpărătorului pentru livrare întârziată, neconformitate sau deteriorare a Produselor în termen de treizeci (30) de zile de la confirmarea comenzii Produselor sau orice altă perioadă mai lungă acceptată de Vânzător sau prevăzută de legislația aplicabilă, Vânzătorul va soluționa singur litigiul.
Vânzătorul are la dispoziție două (2) zile lucrătoare pentru a răspunde la reclamațiile cumpărătorului.
În cazul în care apare un litigiu, orice client poate adresa o cerere scrisă către SPARTOO, care va face tot posibilul pentru a-l rezolva. În cazul în care încercarea de soluționare pe cale amiabilă eșuează, în termen de un an de la depunerea plângerii pe cale amiabilă, trebuie să se facă o cerere către un mediator. Clientul poate apela la următoarea platformă de "soluționare a litigiilor" pentru a rezolva toate disputele: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=FR.
Această ultimă dispoziție nu se aplică în Elveția, Andorra, Monaco și în alte țări francofone.


PAGINA DE ÎNTÂMPINARE | BRANDURI | GENȚI | ACCESORII | NOUTĂȚI | OFERTE BUNE | MĂRIMI MARI | TENDINȚE | SPARTOO & ME
Cine este SPARTOO ? | Întrebări Frecvente | Avantaje | Distribuiți | Condiții generale de vânzare | Mențiuni Juridice | *Condițiile ofertelor actuale |
TOOBONE : fullfilment solutions | Referențiere și criterii de clasificare | Politica privind protecția datelor | Contact
TOOPOST
Exprimați-vă părerea
PREMIUM